27 Nisan 2015 Pazartesi

BOBBI BROWN CORRECTOR

Merhaba...


Yeni haftanın hepimize yenilikler getirmesi ümidiyle bu haftanın ilk yazısına başlıyorum :)

Bana kendinde en sevmediğin veya beğenmediğin cilt sorunun ne deseler hiç düşünmeden gözaltı morluklarım/şişliklerim diyebilirim. Zaman içerisinde bazen morluklarım da azalma oluyor,bazen de şişliklerim de. Kendi gözlemlerime dayanarak gözaltlarımın en yoğun şekilde kendini belli ettiği dönemler genellikle;


  • Uykusuzluk yaşadığım veya uyku düzenimin bozulduğu zamanlar,
  • Yeteri kadar su içmediğim zamanlar,
  • Stresli olduğum zamanlar,
  • Ve değiştiremeyeceğim bir gerçek olan genetik faktörler diye sıralayabilirim. 
Evet, genetik özelliklerini alabileceğim birinci dereceden aile yakınlarıma baktığımda gözaltı sorunu yaşamayan neredeyse hiç kimse yok,dolayısıyla da bu durumdan kaçmam imkansız :)
Tabiki birçok krem kullandım,bazısı çok iyi geldi bazısı hiçbir şey yapmadı. Cildimizle ilgili bazı sorunları minimuma indirebiliriz ama tamamen yokedemeyiz. İlerlememesi ve kırışıklık sorununu mümkün olduğunca ertelemesi için kremimi sürmeyi de ihmal etmiyorum elbette.

Eee tabi gerekli tedbirleri aldıktan sonra kozmetikten yardım almamak işten bile değil :) Daha önceki yazımda günlük makyajımın olmazsa olmazlarından biri maskaradır diye belirtmiştim. Bir diğeri ise gözaltı kapatıcısı ve corrector. Corrector ne diyecek olursanız; cildinizde bulunan renk eşitsizliklerini (kızarıklık,damarlı görünüm ve morluk vs.) nötrlemek,gizlemek amacıyla kullanılan renk düzenleyici kremler/kapatıcılardır.


Corrector denince akla gelen ilk ve yegane markalardan biri Bobbi Brown'dur. Ben de bu ürünü Görkem Karman sayesinde almaya karar verdim. O kadar çok seviyor ve övgüyle bahsediyordu ki bu üründen, gözaltlarımın da sadece kapatıcıyla kapanmadığını geç farketmem sebebiyle bir şans vereyim dedim. 

Ben her ne kadar merakla ve beğeniyle satın alsam da kozmetik ürünleri başlarda hep bir endişe veya önyargıyla yaklaşırım. ' Acaba istediğim sonucu elde edebilecek miyim? , Memnun kalır mıyım? ' vs. gibisinden tonla soruyla denemeye başlarım, kimi üründe endişelerimde haklı çıkarım, kimisinde de yanılır ve bayılarak kullanmaya devam ederim; Bobbi Brown corrector de tamda bu oldu işte :)

Real Techniques Deluxe crease brush ile gözaltlarımın sorunlu bölgelerine uygulayıp ardından kapatıcımı da sürdüm müü? Ta taaam! Yorgunluk, morluk, kızarıklıktan eser kalmıyor :) Aydınlanmış, taptaze gözaltlarınızla halka karışabilirsiniz :D

Ürünü Boyner ve YKM'den; online olarak da yine Boyner, YKM, Morhipo ve henüz yeni açılmış olan 
Bobbi Brown'ın kendi web sitesinden 85,00 TL'ye satın alabilirsiniz. Bu arada zaman zaman indirimler oluyor, takip edin derim ;) Ben hala ilk kutudayım, Ekim ayının sonunda almıştım ve hala bitmiş değil. Küçük olması gözünüzü korkutmasın uzun vadede kullanılan gayet bereketli bir ürün :)
Benden bugünlük bu kadar, tekrar görüşmek dileiğle...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder