12 Mayıs 2015 Salı

BIODERMA SENSIBIO H2O

Merhaba...
Bloğu açarken istikrar ve devamlılık konusunda her ne kadar kendime telkinlerde bulunsam da arada ufak boşluklar oluşabiliyor. Ee iş ve özel hayatın getirileri diyelim bunlara :) Ama tabi ki fırsat buldukça naçizane yazı ve yorumlarıma devam etmeye çalışacağım ve umarım bu işi kıvırabiliyorumdur :)

Bugünün konusunu belirleyen ürün ise benim 32 yıldır memnuniyetle kullandığım cilt temizleme solüsyonum. Bu dünyadaki varlığım henüz 32 yıla ulaşmamışken o kadar çok özdeşleştim ki bahsi geçen ürünle bir önceki hayatımda da en yakın arkadaşım olabilir kendisi :)

Bioderma Sensibio H2O içeriğinin temiz ve dermokozmetik bir markanın ürünü olması nedediyle daha en başta insanın içinde güven duygusu oluşturuyor. Ben günlük cilt bakımımda her zaman cildimi köpüren bir temizleyiciyle kir ve makyajdan arındırdıktan sonra son rötuşu atmak ve cildimde kalan kalıntılardan kurtulmak için tonikleme işlemi yaparım. Şimdiye kadar birçok markanın toniğini kullanmışımdır lakin hiçbirinde istediğim etki ve sonucu yakalayamadım. Bazısı cildimi inanılmaz gerip kuruturken bazısı da yağlı,parlak ve yapış yapış bıraktı. Sanki yüzüm hiç temizlenmiyor,tonikle temizlerken köpürme ile karşılaşıyordum.

Cildim için en doğru toniği ararken Youtube da yerli/yabancı birçok makyaj artisti veya youtuber ın elinden düşürmediği bir ürün vardı ki onu hemen araştırıp ne işe yaradığını öğrenmem gerekiyordu.
Bu ürünün adı Bioderma Sensibio H2O idi. 



Sensibio H2O'yu hem makyajınızı temizledikten sonra tonik niyetine kullanabilir hem de çok üşendiniz bugün cilt bakımı yapmayacağım tembelliğim üstümde dediğinizde pamuğa dökerek cildinizi temizleyebilirsiniz. Makyaj yapmıyor olsanız bile sabah-akşam H2O ile cildinizi kir ve yağdan arındabilirsiniz.

Ben yüzümü yine her zamanki gibi köpüren bir temizleyici ile temizledikten sonra Bioderma Sensibio H2O ile siliyorum. Ben de yarattığı etki ise; cildimi tamamen kir,yağ ve makyajdan arındırıyor. Gözeneklerimi temizliyor. Gerilme,yanma,parlama,yağlandırma yapmıyor aksine cildimde ferah bir his bırakıyor ve rahatlatıyor. Bildiğim kadarıyla cildinizde var olan kızarıklıklara da iyi geliyor.

Bioderma Sensibio H2O'yu eczanelerden ve internet üzerinden güvenilir kozmetik sitelerinden satın alabilirsiniz. Genellikle bir alana bir bedeva kampanyalı olarak satılıyor ve böylelikle oldukça ekonomik oluyor. En son satın aldığım fiyat da 63,00 TL idi.

Bugünlük benden bu kadar,görüşmek üzere :)
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder