19 Nisan 2015 Pazar

GlamGlow Supermud Maske

Merhaba...Ben Mihriban!

Birkaç yıldır kişisel bakım ve makyaj malzemeleri ile alakalı çeşitli blogları takip ediyorum.Yazı yazmayı genellikle içimi dökmek amaçlı kullansam da bu kez en azından bir ilgi alanımla ilgili kullanmaya karar verdim.Hele ki günümüzde hem bay hem de bayanların fazlası ile merak salmış olduğu kozmetik ile alakalı (video,yazı,resim vs.) paylaşımların sosyal platformlarda revaçta olduğu bir dönemde ben de kendimce düşüncelerimi kelimelere dökmeye çalışacağım.

Esasen yazarken pek duraksamamama rağmen şu an bu yazıyı yazarken oldukça zorlanıyorum,nedense bir heyecan yaptım :) En baştan belirtmek isterim ki kozmetik benim kendimi bildim bileli ilgilendiğim,yaşım ilerledikçe de daha fazlasını ve ayrıntılarını öğrenmeye/uygulamaya çalıştığım bir konu. Ne kişisel bakımda uzman biriyim ne de profesyonel bir makyaj artistiyim :) Kendi çapımda gördüğüm veya duyduğum ürünleri araştırır daha sonra kafama yattıysa koşarak alır,memnun kaldı isem hem sürekli kullanır hem de çevremdekilere tavsiye eder;beğenmediklerimi de ya bitirmeye çalışır ya da ihtiyacı olan birine hediye ederim :) Kendimce cilt bakımıma özen gösterir,elimden geldiğince de bu konuda bilgim dahilindeyse çevremdekilerle bildiklerimi paylaşırım. Biliyorum bu yazı biraz sıkıcı oldu ama umarım zamanla toparlarım :)

Gelelim ilk yazımın konusunu oluşturacak ürüne;yani Glamglow Supermud Maske'ye...
Bu maske hem bloglarda,hem Instagram da,hem de Youtube da o kadar çok övgüyle bahsedildi ki kayıtsız kalmak neredeyse imkansız olmuştu.Hollywood yıldızlarının bir numaralı tercihi oluşundan tutun,cilt lekelerini gidermede,gözenek ve siyah noktaların temizlenmesinde ve şimdi aklıma gelmeyen daha birçok konuda başarılı olduğundan bahsediliyordu.Ve itiraf ediyorum ki gaza gelip koşarak gidip aldım :) Ve gelelim nacizane bu ürün ile alakalı deneyim ve yorumlarıma:
-Ürünün ambalajı başta size çok güzel ve boyut olarak tatmin edici gibi gelse de içini açtığınızda küçük bir kutu ile karşılaşıyorsunuz :)
-Boyutunun küçük olmasına karşılık ıslak (çamur) yapıda olması sebebiyle az bir miktar size yeterli geliyor. (en azından benim için öyle oldu)
-Keskin bir kokusu var :s
-Uyguladıktan kısa bir süre sonra kurumaya başlıyor ve yüzünüzdeki yağlı,kirli,gözenekli ve siyah noktalı bölgeler belirginleşmeye başlıyor.

Ve sonrası:
-Yüzümde 20 veya 30 dk. beklettikten sonra cildimin arındığını/temizlendiğini gözlemledim.
-Karma bir cildim olduğu için burun,alın,yanak ve çene bölgemde gerilme hissi yaşadım.
-Hemen ardından tonik ve nemlendirici sürmeme karşılık gerilme hissi hemen geçmedi.
-Son olarak her defasında şans vermeme,yukarıda belirttiğim bölgelerde gerilmeler yaşamama rağmen malesef maskeyi uyguladıktan hemen sonraki gün yanak ve çene bölgemde sivilcelerin çıktığını da söylemeden geçemeyeceğim.Evet temizliyor ama neden sivilce çıkarıyor? Belki bir-iki kez olsa bu durumu gözardı edebilirdim ama dediğim gibi her kullandığımda bu sorunu yaşıyorum.O yüzden bir daha bu maskeyi satın almayacağım :(

Ürünün fiyatı 170,00 TL (ben aldığımda bu fiyatta idi) ve Sephora mağazalarında satılıyor.

İlk yazımdan ve benden şimdilik bu kadar...
Tekrar görüşmek dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder