22 Nisan 2015 Çarşamba

MAC PREP&PRIME CC KREM / MAC FACE&BODY FONDÖTEN

Merhaba...

Bugün sizlere birbirleri ile uyumları çok hoşuma giden bir ikiliden bahsedeceğim.

İlk olarak Mac Prep+Prime CC Color Corrector kremden bahsedeceğim. Paylaşımlarını severek takip ettiğim Görkem Karman'ın Face And Body fondöteni büyük bir övgüyle bahsetmesinin ardından,merakıma yenik düşüp soluğu Mac mağazında aldım. Ten rengime uygun fondöteni aldıktan sonra gözüm yanlış hatırlamıyorsam o dönemde yeni çıkan CC kremlere takıldı.Satış görevlisine bu ürünlerin ne işe yaradığını sorduğumda aldığım fondötenle kullanıldığında müthiş sonuçlar elde edebileceğimi söyledi.Bunun yanısıra tek başına kullanıldığında da cilt de bulunan renk eşitsizlikleri,kılcal damar ve kızarıklıkların görünümünü nötrleyerek cildin daha sağlıklı ve parlak görünmesine yardımcı olduğundan bahsetti.

Benim de annemin sıkı tembihleri sonucunda çocukluğumdan beri her banyoda kullandığım ve hala kullanmaya devam ettiğim kese alışkanlığım nedeniyle burun ve dudak kenarlarımda kılcal damarlarım fazlaca belirgin halde.Aynı zamanda çillerim de var :) Bazen cilt makyajı yapmak istemezsiniz ama cildinizin sağlıklı görünmesini istersiniz;heh işte bu krem tam da bu anlarda mükemmel iş çıkarıyor <3
CC kremi yüzüme uyguladığımda cildim gerçekten sağlıklı,parlak adeta fondöten varmışçasına rengi eşit ve ve güzel gözüküyor.O gün sadece CC kremi alsam benim için yeterli olurmuş :) Çok ama çok beğenerek kullanıyorum.Cildimle ilgili ciddi anlamda renk eşitsizliği,leke,iz vs. olmadığı için bana Adjust rengini önerdiler.Benim kullandığım renk harici üç farklı rengi daha var.

Gelelim Face And Body fondötene... Bu fondöten suz bazlı,fazlasıyla akışkan bir yapıya sahip,örtücülüğü çok çok az,günlük kullanım için ideal bir ürün.Kullanmadan önce muhakkak çalkalamanız gerekiyor. Bana göre BB kremler gibi hatta ben BB kremleri pek sevemediğim için bu ürünü hafif bir makyaj yapmak istediğimde kullanıyorum.Fondötenin kapatıcılığını arttırmak için avuç içinize döküp,kendi ısınızla biraz beklettiğinizde daha iyi bir örtücülük elde edebiliyorsunuz. (Denedim,kesinlikle farkı oluyor!) Ve son olarak bu fondötenle daha iyi bir sonuc elde etmek istiyorsanız uygulamadan önce Prep+Prime CC kremi sürün,üzerine de Face And Body...
Sonuç: NEFİS :)

Tekrar görüşmek üzere...
Sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder