21 Nisan 2015 Salı

Makyaj Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum?

Merhaba.

Bugünün yazısı makyaja merakı olan insanların en yegane yapması ve atlamaması gereken hijyen ile alakalı bir konu.''Makyaj Fırçası Temizleme'' deyince eminim siz de benim gibi üşenenlerdensiniz :) Ben genel anlamda üşengeç biri olduğum için bu konuda gözümde hep büyürdü.Uzun saatlerimi harcardım,çok sık yapmadığım için temizlemeye kalkışınca da üstünkörü yapmaz,ayrıntılara girerdim. 

Youtube üzerinden takip ettiğim yabancı Youtuber'ların silikonumsu bir aparatla fırçalarını temizlediklerini gördüm.İçimden dedim ki: ''Allah kahretsin!Yine para harcamamızı gerektirek bir şey buldular,gerçi bu üründen Türkiye'de yoktur!''. Derken derken kendi kendime hayıflanırken;Instagram da Merve Özkaynak'ın paylaştığı bu fotoğrafla mutluluğun resmini gördüm adeta :)

O ana kadar fırçalarımı önce zeytinyağına batırıp içinde ne kadar fondöten,kapatıcı veya far kalıntısı varsa arındırır;birkaç kez de bebe şampuanı ile yıkar durulardım.Zeytinyağı fırçaların kıllarının yumuşaklığını korurken;içindeki makyaj kalıntılarını söküp atmama yardımcı oluyordu.Artı yönlerinin yanısıra fırçadan o yağı arındırmak da ciddi zamanımı alıyordu işte...



Fotoğrafta da gördüğünüz üzere N11.com'dan 12,50 TL'ye satın almış olduğum fıstık yeşili (:p) silikon eldivenimle fırçalarımı çok kısa bir sürede yıkadım.Bebe şampuanına batırıp daha sonra eldivene yuvarlak hareketlerle sürterek kirlerinden arındırdım;ihtiyaç olduğu takdirde tekrar şampuanladım vee fırçalarım tertemiz oldu <3

Bu pratik ve hayat kurtaran bilgi için Merve Özkaynak'a tekrar teşekkür ediyorum :)

Tekrar görüşmek dileğiyle;
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder