24 Nisan 2015 Cuma

CLINIQUE LASH BUILDING PRIMER

Merhaba...

Günün yazısı ile karşınızdayım :) Bu yazı yazma işine gün geçtikçe alışmaya başladım.Zaten kendimi bildim bileli hem bir rahatlama aracı olarak hem de sevdiğim için yazardım.Umarım bu işi de başarabiliyorumdur :)

Bugün önceki yazımda da belirttiğim gibi severek ve beğenerek takip ettiğim Merve Özkaynak'ın ''Takma Gibi Doğal Kirpikler'' videosunda tavsiye ettiği ve yine merak ederek gidip aldığım Clinique Lash Building Primer'dan bahsedeceğim.


Benim için bir makyaj da olmazsa olmazım maskaradır.Açıkcası takma kirpik kullanmayı pek sevmiyorum ve bugüne kadar da toplasam üç kez kullanmışımdır o da özel günler için :) Günlük makyajımda da her zaman maskara kullanırım ve kirpiklerimin dolgun,uzun ve kıvrık olmasını isterim.Kirpiklerim siyaha yakın bir renk, çok gür olmamakla birlikte seyrek de olmayan ve kıvrık bir yapıya sahipler.Kirpik yapıma uygun bir maskara kullandığımda her zaman kıvrık ve dolgun kirpiklerim olmuştur.Lakin Clinique'nin bu maskara bazı kirpiklerimi daha dolgun,kıvrık ve uzun görünmesine olanak sağlıyor.

Beyaz renkte olan bu baz uygulandıktan sonra yaklaşık bir dakika bekleyip ardından maskaranızı sürüyorsunuz.Kirpikleriniz biraz sertleşecektir ama maskaranızı sürdükçe kolayca şekil veriliyor.Ben öncelikle yıllardır vazgeçilmezlerimden olan Max Factor False Lash Effect'i uyguluyorum.Ardında da kıvırma, topaklanma ve ayırma işlemi için yine Max Factor Clump Defy maskarayı uyguluyorum.Sonuç;


Fotoğraftaki dağınık ve çıkmış kaşlarım için çok üzgünüm zaten amaç da kirpikler değil mi? :p :$
Ürünün satış fiyatı 69,00 TL'dir.Lakin yine Merve Özkaynak bir videosunda bu ürünün üretiminin durdurulduğunu ve ellerinde kalan stokları bitirmeye çalıştıklarını,stoklar da bittikten sonra piyasada bir daha bulamayacağımızı belirtti :( Şahsen bu habere çok üzüldüm ve başka alternatiflere yöneldim,yakın zamanda onların da bilgilerini vereceğim :)

Herkese şimdiden keyifli bir hafta sonu dilerim,tekrar görüşmek dileğiyle...

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder