28 Mayıs 2015 Perşembe

CHANEL POUDRE UNIVERSELLE LIBRE NATURAL FINISH LOOSE POWDER

Merhaba...

Herkese mutlu,huzurlu bir gün dilerim öncelikle. Bu hafta benim için özel bir haftaydı çünkü salı günü doğum günümdü ve ben 30 yaşına girdim :)

Tabiki 20'lerden 30'lara geçiş yapmak düşününce biraz tuhaf geliyor ama zamanı durduramadığımıza göre her yılın ve yaşın elimizden geldiğince keyfini çıkarmamız gerekiyor öyle değil mi? :)

Gelelim günün konusuna: Chanel Poudre Universelle Libre Natural Finish Loose Powder <3


Benim hayatıma pudralar gireli totalde 2 veya 3 yıl olmuştur. Bunun sebebi olarak adeta araba farı gibi parlayan burnumu ve zamanla keşfedip,takibe başladığım bloggerları gösterebilirim :)

Sizler de iyi bilirsiniz ki eskiden pudra uygulanan yüzler heykel gibi veya pul pul durur ve yapay bir görünüm oluşurdu. Bundan ötürüdür ki ten makyajı yapmaya başladığım zamanlarda hiç pudra kullanmayı düşünmedim. Lakin zaman içerisinde kozmetik sektöründeki gelişmeler, makyaj tekniklerindeki farklılıklar ve  ürün yelpazesinin genişlemesi bazı makyaj malzemelerine olan önyargılarımı kırdı.

Benim de kafamdaki tabuları yıkmam ve cilt tipimi tanımam zamanımı aldı. Pudra da bu süreç içerisinde ne işe yaradığını öğrenmeye başladığım bir ürün oldu. Parlamayı önlemek, makyajı sabitlemek, bazen daha canlı ve taze bir görünüme sahip olmak için pudra kullanmamız gerekiyor. Şart mı derseniz; tabiki değil! Lakin yukarıda bahsettiğim konulardan kurtulmak veya verim almak istiyorsanız pudra kullanmalısınız :)


Giriş-gelişme bölümünden sonuç bölümüne geçmenin zamanı geldi biliyorum :) Görsellerde görmüş olduğunuz ürün benim Chanel markasından ilk makyaj malzemem. Bu pudranın methini sevgili Görkem Karman'dan duymuş,o dönemde de kullanmış olduğum pudradan istediğim verimi alamayınca fiyatına rağmen almaya karar vermiştim ve iyiki de almışım diyorum şimdi :)

Bu transparan yapıda bir pudra,cildinize herhangi bir renk vermiyor. Fondöteninizin ve gözaltı kapatıcınızın rengini değiştirmeden veya koyulaştırmadan sabitliyor. Çok çok az bir miktarı fazlasıyla işinizi görüyor. Ben Ocak ayından beri kullanıyorum ve oldukça büyük bir ebata sahip olmasından mütevellit 40 yaşına kadar bana yeter diye düşünüyorum :) 

Elbette ki gün içerisinde T bölgemde parlama oluyor ama bunun kullandığım baz ve fondötenle de alakalı bir durum olduğunu bildiğim için pudraya kusur veya kabahat bulmuyorum. Aksine bu pudra parlama sorunumu en aza indirgedi diyebilirim. Ciltte ki duruşu da doğal olduğu için sanırım ben bu pudra ile hayatıma devam edeceğim <3

Chanel markasına ait kozmetik ürünleri Sephora, Sevil ve Tekin Acar Perfümeri'lerden temin edebilirsiniz.

Bugünlük benden bu kadar, tekrar görüşmek dileğiyle...
Sevgiler <3 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder