25 Mayıs 2015 Pazartesi

LORAC PRO PALET

Merhaba :)

Bol koşuşturmalı, stresli ve sınavlı bir hafta sonunun ardından haftanın en sevimli ve en keyifli gününe başladık öyle değil mi? :) Gelin o halde yeni haftanın ilk gününe yeni bir kozmetik üründen bahsederek başlayalım. Herkese keyifli okumalar dilerim :)


Lorac Pro far paleti Türkiye'de şatışı olmayan bir ürün. Ben Instagram üzerinden @simartkendini isimli kullanıcıdan 165,00 TL'ye satın almıştım. Kendisi güvenilir ve oldukça nazik bir hanımefendidir. Sayfasına bir göz atmanızı tavsiye ederim ;)

Gelelim palete;


Renkleri elimden geldiğince en iyi şekilde görüntülemeye çalıştım. Profesyonel bir fotoğraf makinem henüz olmadığı için cep telefonumla çekiyorum,umarım başarabilmişimdir :) Palet 16 adet fardan oluşmakta. Hem gündüz,hem de gece makyajı için ideal bir palet bence. 


Görsellerinde de gördüğünüz üzere palette ki renkler toprak tonlarında. Fırçanızı bir kez değdirmeniz ile birlikte pigmentasyonları oldukça iyi olduğu için rengi hemen göz kapağınızda beliriyor. Tabi farınızın kalıcılığını artırmak, göz kapaklarınızda birikmesini engellemek ve rengini en iyi şekilde vermesini sağlamak için mutlaka bir far bazı kullanmanız gerekiyor. Hele ki göz kapaklarınız da gün içerisinde yağlanma oluyorsa, bazsız kullandığınız farlar ya göz kapaklarınızda birikip kirli bir görünüme sebep olacaktır ya da birkaç saat içinde uçup gidecektir. Far bazı olarak concealerınızı da (göz altı kapatacısı) kullanabilirsiniz.

Benim bu palet içerisinde en çok kullandığım renkler; White, Cream, Taupe, Nude, Champagne ve Mauve. Genel anlamda hafta sonları dışarı çıkacak olursam far kullandığım için bazılarına hiç el sürmediğim rahatlıkla belli oluyor :) Renk tercihlerimden de anlaşıldığı üzere göz makyajımda doğal tonları kullanmayı çok seviyorum.

Elimin altında gündüz ve gece makyajı için hem mat hem de ışıltılı bir far paletim olsun, o da iyisinden olsun diyorsanız güvenilir kişilerden temin etmenizi tavsiye ederim. Kalitesi, kalıcılığı, renklerin pigmentasyonu ve renk skalası açısından benim best off'um diyebilirim. Farlar göz kapağımda o kadar kolay ve çabuk bir şekilde dağılıyor ki, hızlı bir şekilde göz makyajımı tamamlıyorum.

Yeni bir yazı ile tekrar görüşmek dileğiyle...
Sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder