17 Haziran 2015 Çarşamba

HOURGLASS AMBIENT LIGHTING PALETTE

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Malum yaz mevsimine girdik kışın üzerine ağırlık verilen konular, yaz gelince biraz sekteye uğrayabiliyor. Bunlardan biri de sanırım benim için bloğa vakit ayırmak oldu :) Gerçi henüz yazın başlarındayız, tekrar bir düzene oturtacağımı umuyorum; sonuçta ben de bu iş de yeniyim öyle değil mi? :)

Yazı yazmadığım dönem de sınavlarım vardı, şükürler olsun ki hepsini verdim ve mezun oldum :) Akabinde senelik izne çıktım ve bir hafta tatil yaptım. Tatil evde veya herhangi bir tatil beldesinde de geçse insana iyi geldiği aşikar :) Ben de Belek'e gittim, Antalya'da en sevdiğim tatil beldesi. Hem doğası açısından hem de sakinliği açısından bana daha çok hitap ediyor.

Kısa bir özet geçtikten sonra gelelim bugün ki yazının konusuna... Her zaman ki gibi yine ülkemizde satışı bulunmayan, yurt dışında gerek profesyonel gerek amatör makyaj artistlerinin ve makyaj severlerin bayılarak kullandığı Hourglass Ambient Lighting Palette'den bahsedeceğim.



Çok sade ve şık bir ambalaj tasarımına sahip olan  bu  palet  aydınlatıcılardan oluşuyor. İçinde üç farklı ve doğal ışıltılar veren aydınlatıcı pudralar bulunmakta. 


Soldan sağa renklerin isimleri Dim Light, Incandescent Light ve Radiant Light. 


Ortadaki renk yani Incandescent Light açık ara favorim <3 Nedeni ise ben altın veya sarı yansımalı aydınlatıcı, far veya allıkları çok sevmiyorum. Daha çok açık pembe, bej, krem tonlarında ve içinde koca koca simler olmayan,kendiliğinden ışığı güzel yansıtan ve sağlıklı bir ışıltı veren aydınlatıcıları seviyorum. Dolayısıyla Hourglass aydınlatıcı paletindeki öteki renkleri de far ve bronzer olarak kullanıyorum. Özellikle bronzer uyguladıktan sonra üzerine bu iki rengi uyguladığımda güzel bir ışıltı elde ediyorum. Bunun yanısıra yüzünüzün tamamına da uygulayabiliyorsunuz bu aydınlatıcıları. Bahsettiğim gibi ışıltıları çok doğal olduğu için floresan lamba gibi parlamıyorsunuz. Abartıya kaçmadan, eşit bir şekilde yüzünüzde aydınlık görünmesini istediğiniz bölgelere doğru fırçayla uyguladığınız takdirde sonuç kesinlikle çok güzel oluyor. Ben Incandescent Light rengi ile denedim hatta goz altlarıma bile uyguladım ve çok beğendim :)

Aydınlatıcıların pigmentasyonları ve kalıcıkları oldukça iyi,fırçayı değdirdiğiniz an rengi hemen alabiliyorsunuz. Çok beğenilen Hourglass markasının kullanmış olduğum bu aydınlatıcı paletinin olumsuz iki özelliğinden de bahsetmeden geçemeyeceğim. Birincisi fazla tozutuyor ama bu tozutma farlar da veya allıklarda olan  tozutmalardan değil,fırçaya alırken dağılıyor ama bulaşma yaşamadım kendimde. İkinci olumsuz özelliği ise fiyatı... Malesef ülkemize iyi markalar çok geç geliyor veya hiç gelmiyor. Dolayısıyla da bu ürünlere ulaşmak için güvenilir aracılar bulmanız gerekiyor. Bu aracıları genellikle Instagram üzerinden bloggerların tavsiyeleri üzerine ulaşıyorum ben. Bu paleti de ben 'orijinaliburda' hesabından satın almıştım, ilgilenenlere bilgi vermiş olayım :)

Almanız şart mı? Tabi ki değil :) Uygun fiyatlı çok alternatifiniz var ama meraklısı iseniz ve markanın ürünlerini denemek istiyorsanız allıkları da çok beğeniliyor,onlara da bir göz atın derim ;)
Ve yazımı Hourglass markasının ülkemize gelerek daha ulaşılabilir markalar arasında bulunmasını temenni ederek bitiriyorum :) Herkese keyifli bir gün diliyorum.

Sevgiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder