20 Mayıs 2015 Çarşamba

URBAN DECAY BIG FATTY MASCARA

Merhaba :)

Yeni bir ürün inceleme yazısı ile karşınızdayım. Bakalım bugünün konusu olan ürün hakkındaki düşüncelerim nelermiş? :)

Takip edenler çok iyi bilir yurt dışında birçok Sephora mağazasında Urban Decay markasına ait ürünler satılıyor. Markanın meşhur far paletlerini ( Naked 1-2-3 ) Youtube veya bloglar da görmemek neredeyse imkansız. Türkiye'de bu ürünlere sahip olabilmek için Instagram'da fellik fellik güvenilir satıcı arıyordu meraklıları ( bkz. BEN :P ) 

Derken derken Sephora Türkiye feryat ve figanlara daha fazla dayanamayıp 25 Nisan'da Urban Decay'in ürünlerini raflarına taşıdı. Ben de daha önceden araştırıp,güvenilir bir siteden Naked 3 satın almıştım. Ürünü aldığım firma da birkaç parça testerı hediye olarak göndermişti bana. Gelen testerlar içerisinde en ilgimi çeken ve beğendiğim ürün Big Fatty Mascara oldu.



Bu maskara plastik bir fırçaya sahip. Aynı zamanda hem uzun hem de biraz tombikçe. Kirpik yapıma en uygun maskaralar genellikle plastik fırçalılar oluyor. Bu maskara da kirpiklerime dolgunluk verirken, hem uzatıyor hem de güzel bir şekilde kıvırıyor. Özetle benim bir maskaradan beklentilerimin tamamını karşılayan bir ürün kendileri. Ve tabiki ülkemize gelir gelmez tam boyunu gidip satın aldım :)
Sonuç ise;


2.Fotoğraf biraz flu olsa da kirpiklerime yaptığı etki gözüküyor sanırım :)

Tekrar görüşmek üzere...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder