15 Eylül 2015 Salı

MAC STUDIO SCULPT DEFINING BRONZING POWDER

Herkese tekrar merhaba :)


Mac markasının birkaç ayda bir sınırlı sayıda ürettiği ürünleri olduğunu takip edenler iyi bilir. Satışa sunulduğu andan itibaren çok hızlı bir şekilde tüketilen bu ürünlerin muadilleri bazen olabiliyorken çoğu zaman olamayabiliyor.


Açıkcası ürünlerini merak ettiğim marka ulaşılabilir ise bu 'Limited Edition' furyasından pek etkilenmiyorum. Ama o dönemde şayet yolumun üzerine çıkarsa da bakmadan geçmem :)
Yazının başlığında belirtmiş olduğum Mac markasına ait bronz pudra tam da böyle bir günde karşıma çıktı :)


Mac mağazasına ihtiyacım olan başka bir ürünü almaya gitmiştim ve gözüm bu bronz pudraya takıldı. 2 rengi vardı ve ben tercihimi 'Golden Rinse' renginden yana kullandım. Normalde pek bronzer delisi biri değilimdir,kontür de çok sık yapmam. Lakin yaz başı olmasından mütevellit cildimde doğal bronz görünüm istediğimde kullanabileceğim bir ürün olduğunu düşünüp aldım.

Esasında alırken kafamda ıslak da kullanabilirim düşüncesi vardı ve satış sorumlusuna sorduğumda ıslak da kullanılabilir dedi,yine de ikna olamadım :) Her neyse bronzerların genelinde var olan o kiremitimsi renk bu pudra da yok,ben yaz tatilimde özellikle karıştırma rengi harici göz kapaklarıma far gibi uygulayıp göz makyajımı tamamladığım çok oldu. Sıcak tonlu, içinde çok minik ve doğal ışıltıları olan yüz de ve göz üzerinde çok güzel duruşu olan bir pudra kendileri. Dilerseniz yüzünüzün veya dekolte bölgenizin tamamına uygulayabilirsiniz çünkü rengi yoğun değil.
Rengi bana sütlü çikolatayı anımsatıyor ve bir parmak çalasım geliyor :) İnternet sitesinde satışı halen var ve fiyatı 86,00 TL. Şayet sağlıklı ve doğal bir bronz görünüm istiyorsanız bu ürünü tavsiye edebilirim. Bu arada ürünü ıslak da kullandım ama kuru halinden herhangi bir farkı olmadığı için tekrar denemedim.

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder